Skriv Brev Till Din Kompis

Skriv Brev Till Din Kompis. Beskriv en god vän/din mamma/pappa/ett syskon/ett barn. Skriv om en gång när du blev riktigt arg/glad/ledsen/besviken/generad/överraskad/förälskad!

TRÄNA SKRIVA 1 YouTube
TRÄNA SKRIVA 1 YouTube from www.youtube.com

Ge tips och råd i och ge tips och råd ii. Skriv brev till din granne. Skriv ett brev till en vän och berätta om en resa du har gjort.

Vinter är lång, men sommar är kort.


Informella brev är brev du skriver till vänner eller familj. Jag är inte särskilt högljudd. Jag ska skriva lite till dig om sverige, hur vädret är.

Om du skriver till en mycket nära vän som känner till din adress kan du helt och hållet släppa adressen.


Ge tips och råd i och ge tips och råd ii. Man måste ha tjock jacka, mössa, vantar och halsduk. Klicka på filmen text exempel för att få ett brev exempel.

Din mest innerliga och bästa vän.


Din klass, skola eller lärare. Skriv brev till din granne. Ge tips och råd i och ge tips och råd ii.


Skriv ett brev till en van och beratta om din skola. Är personen verkligen otrogen, att skicka bilder och skriva menar jag. Jag är den som alltid vill dig väl.

Beskriv en god vän/din mamma/pappa/ett syskon/ett barn.


I dag ska vi fokusera på välmående och på något som jag alltid gillat och känt att jag fått mycket ut av, nämligen att skriva ett brev åt mitt framtida jag. Jag trivs i sverige, men det är kallt och mörkt och det finns inte jobb. Menn og kvinner elsker å bli elsket, så sørg for at du nevner noe * eller flere ting!

Belum ada Komentar untuk "Skriv Brev Till Din Kompis"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel