Mitt Kök Recept äppelpaj

Mitt Kök Recept äppelpaj. Recept på enkel äppelpaj gjord som smulpaj på få ingredienser. Här är receptet på roy fares smarriga äppelpaj med mandelmassa och.

Knäckig äppelpaj smulanskök Recept
Knäckig äppelpaj smulanskök Recept from www.kokaihop.se

Pajen har den perfekta kombinationen av sött, surt och flingsalt. Förra helgen hade jag kalas och jag fick roy fares bok sweet. Sätt ugnen på 200 grader.

Här samsas enkla recept med lite mer avancerade.


Dra åt sidan och blanda ner havregryn, vetemjöl, bakpulver och flingsalt. Blanda ihop alla ingredienserna till fyllningen i en bunke och sprid ut i pajformen. Sätt ugnen på 200 grader.

Lägg äpplena i formen och bred smeten över.


Allt du behöver göra är en fyllning med äpplen och kanel och en god och lättbakad smuldeg gjord på havregryn, socker, mjöl och smör. Smulpaj med blandade bär roy fares 40 min 45. Här hittar du alla recept i linda bakskola.

Sätt ugnen på 180 grader.


Grädda mitt i ugnen i ca 20 minuter. Gör så här · nyp ihop tärnat, kallt smör med vetemjöl och florsocker. Servera gärna med vaniljglass, oemotståndligt gott!

Rör ner socker, vetemjöl och havregryn i smöret.


November 26, 2021 tambah komentar edit. Rör ihop till en jämn smet och klicka ut den på äppelfyllningen. Gör en brunn i mitten.

Skölj och dela äpplena i klyftor.


Förra helgen hade jag kalas och jag fick roy fares bok sweet. På denna enkla sida tänker jag dela med mig av loppisfynd, inredningstips, recept och annat smått och gott som rör det jag brinner för! 45 minuter media laddas sätt på ugnen på 200 grader.

Belum ada Komentar untuk "Mitt Kök Recept äppelpaj"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel