Skriva Text På Spanska

Skriva Text På Spanska. Jag börjar med att gå till badrummet, då. Hej allihopa behöver er hjälp med att rätta min spanska text som jag ska använda på ett prov.

Pin på Lettering
Pin på Lettering from www.pinterest.com

Learn vocabulary, terms, and more with flashcards, games, and other study tools. Gå till systeminställningar och välj språk och text. Jag vet inte vilken kurs du läser och jag själv läser bara sp.

Börja med att tänka ut (t.ex på svenska) vad du vill skriva om.


Kunna berätta muntligt något om sig själv och andra. Nedan finns det videor med spanska grammatiken samt skrivövningar som kan hjälpa dig att. Används för att hjärtligt tacka någon för att de har berättat något för dig / erbjudit dig något / har skrivit.

Välj språk som översättarverktyget skall arbeta med.


Det är därför dessa program för grammatikkontroll är nödvändiga. Jag vet inte vilken kurs du läser och jag själv läser bara sp. Jag tycker inte om att stressa.

Med googles kostnadsfria tjänst kan du översätta ord, fraser och webbsidor mellan engelska och mer än 100 andra språk direkt.


Innehåll du ska skriva en egen text på spanska där du berättar vad du ska göra i helgen. Spanska text som behövs rättas. Vad du heter samt ålder.

Du skriver ett utkast i skolan som du sedan tränar på hemma.


Learn vocabulary, terms, and more with flashcards, games, and other study tools. Du kommer att få bo hos en spansk familj. I denna video lär du dig att skriva ett enkelt brev på spanska.checklista:

Nu ska du kunna se en spansk flagga där när du klickar.växla språk till spanska och klicka sedan på.


Sen kan man förstås arbeta mer aktivt med olika övningar. Texten kan vara helt påhittad eller sann men du ska visa att du kan använda dig av futurum. Suecia es un país bastante grande, es el quinto país más grande de europa.

Belum ada Komentar untuk "Skriva Text På Spanska"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel