Kan Inte Skriva Snabel A Windows 10

Kan Inte Skriva Snabel A Windows 10. Allt annat fungerar som det ska, det hjälper inte om jag skriver med internt tangentbord eller något via usb (testat flera). Jag minns att det har hänt mig, men inte vad lösningen på det hela var.

Hjälp! Jag kan inte längre skriva å, ä, ö och andra
Hjälp! Jag kan inte längre skriva å, ä, ö och andra from www.enkelteknik.se

Kan inte skriva snabel a! Windows 10 har en inbyggd felsökare som kan hjälpa till att. Ge oss gärna fabrikat och modell på din så kan det vara lättare att få.

Ons mar 18, 2009 10:10 pm.


Jag har tagit bort det amerikanska tangentbordet. Det skall tilläggas att detta inlägg skrivs på. Varken med altgr + 2 eller ctral + alt + 2.

Förut kunde jag trycka på shift+2 så fick jag ett snabel a.


Hej allesammen jeg har lige fået et mac tastatur til min pc, og skulle logge ind på msn. Windows 10 har fått en oväntad bieffekt: Kan inte skriva snabel a.

Det finns en del som kommer från windows och trycker på ctrl + alt 2 för att få.


5 inlägg • sida 1 av 1. Jag har provat alla vägar, men kan fortfarande inte använda alt gr knappen. Uppgifterna du anger när du gillar eller ogillar ett inlägg kommer inte att vara synliga för andra.

Dubbelklicka på det tecken som du vill infoga.


Om tangentbordet från apple fungerar som förväntat i macos, men inte i windows, kan du testa dessa lösningar: Inlägg av smurfan » ons jan 02, 2013 4:33 pm när jag ska skriva snabel a blir det alltid en 2:a,fattar inte vad detta. Pst, alt gr finns inte på en mac.

Prova trycka shift + 2 och ifall @ tecknet kommer fram då har du ställt in datorn på ett engelskt tangentbord.


Detta är något pinsamt, eftersom jag själv arbetar som systemutvecklare och tycker att jag skall kunna lösa ett så pass enkelt problem. Om du har bytts ut en dator eller en. Ge oss gärna fabrikat och modell på din så kan det vara lättare att få.

Belum ada Komentar untuk "Kan Inte Skriva Snabel A Windows 10"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel